Izdelek, ki ste ga naročili, je verjetno na poti iz skladišča, predvideni datum dostave in odpreme boste našli v podrobnostih vašega naročila.
Sistem samodejno pošilja e-poštna sporočila o vašem naročilu, če ob naročilu vnesete pravilen e-poštni naslov. Prav tako morate preveriti mapo z vsiljeno pošto v vašem e-poštnem predalu ali mapo »Samodejno«.
Da, vsebino naročila je mogoče urediti, če naročilo še ni bilo poslano.
Če želite urediti izdelke v naročilu, nas kontaktirajte na naš e-poštni naslov.
Naročilo lahko prekličete, če še ni bilo poslano. Naročilo lahko sami prekličete v podrobnostih naročila ali pa nam pišete e-pošto in mi bomo to storili namesto vas.
Zaradi pandemije našim strankam trenutno ne omogočamo, da naročilo prevzamejo osebno v trgovini.
K ontaktirajte nas in pregledali bomo stanje in to situacijo rešili v najkrajšem možnem času.
Eden najpogostejših razlogov za to je napačno prijavno ime (e-poštni naslov) ali geslo. Če ste pozabili geslo - kliknite na "Ste pozabili geslo?" povezavo na prijavni strani. Novo geslo bo poslano na elektronski naslov, ki ste ga navedli ob registraciji. Če se kljub vnosu novega gesla ne morete prijaviti - se obrnite na nas, z veseljem vam bomo pomagali :)
Svetovalec ne more ustvariti naročila v imenu stranke.
Številka bančnega računa je potrebna samo ob plačilu vnaprej na bančni račun, v tem primeru boste po potrditvi naročila po e-pošti prejeli vse potrebne podatke o plačilu.
Seveda je to mogoče, prosimo, da se s to zahtevo obrnete na naš center za pomoč strankam.
Vsi vaši podatki so shranjeni v varni podatkovni bazi in jih ne posredujemo tretjim osebam, razen prevozniškim podjetjem in kadar so potrebni za dostavo blaga.
Ali ti naši odgovori niso pomagali?
SHOES INDUSTRIES EU s.r.o.
Hany Ponickej 10B
841 06 Bratislava
IČO: 50164783
DIČ: 2120257909
IČ DPH (VAT): SK2120257909
IBAN:CZ603000000000358968657
SWIFT/BIC:CEKOCZPP