-
Kupec mora predložiti zahtevano blago očiščeno, brez vseh nečistoč in higiensko neoporečno.
-
Očiščeno reklamirano blago zapakirajte tako, da se med prevozom ne poškoduje. Za ta namen je najprimernejša škatla (ni nujno, da je originalna). Priložite kopijo računa in
izpolnjeno pritožbo, ki jo lahko prenesete tukaj
-
Zapakiran izdelek pošljite na naš naslov:
Pošlji zapakirane izdelke na naš naslov:
Skladišče ILIRIJA - Packeta Adriatic d.o.o
ID 91753089 - shoesindustries.si
Tržaška cesta 40
1000 Ljubljana Černuče
__________
Naš glavni povratni naslov:
SHOES INDUSTRIES
Michalská 6
811 01 Bratislava
Slovakia
- Ko reklamirano blago prispe k nam, začne teči 30-dnevni rok za obravnavo reklamacije (ali po dogovoru daljši rok). O vseh pomembnih vidikih zahtevka, kot je pošiljanje zahtevka distributerju v pregled ali obravnava zahtevka, boste obveščeni po elektronski pošti ali telefonu.
OBVESTILO
Blaga ne pošiljajte po povzetju ali kot paket na pošto - ne bo sprejeto.
Priporočamo, da blago pošljete s priporočeno pošto in ga zavarujete.